donderdag 7 oktober 2010

in blijde verwachting ...

nee, niet zoals bij deze creatieve dame, maar wel van een nieuwe naaimachine.
Omdat mijn machine weeral 'binnen is'. (de derde keer al op 10 maand tijd) Heb ik besloten om een nieuwe naaimachine te kopen.
Omdat ik nu weet dat ik graag naai en dit nog vele jaren ga doen, heb ik besloten om ineens in een 'deftig machien' te investeren. En omdat ik over een dik halfjaar toch jarig ben (de beruchte tram 3) kan ik mij evengoed nu al maar is goed verwennen. (misschien al een vroege midlife-crisis, wie weet) Maar begot een mens leeft maar één keer, soms moet ge het er al eens van pakken!

Ik heb me dus deze machine besteld: een bernina aurora 430 en meteen nog geprofiteerd van de inruilactie die nog loopt tot het einde van het jaar. (maar volgens mijn dealer al sneller zal moeten stoppen, wegens uitverkocht.)

Voor de rest heb ik nog een aantal zaken gemaakt, voor ik in panne viel met mijn naaimachine. (waaronder een tasje voor mijn kleine meid en een Dortje broek)
Maar ondertussen is ook onze pc in panne gevallen en ik heb de foto's nog niet kunnen overzetten. Maar die hebben jullie dus nog te goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten