donderdag 14 augustus 2014

Blogstop

Het zal jullie ook al wel zijn opgevallen dat het al schandalig lang geleden is dat ik nog eens iets heb gepost. Dat komt niet omdat ik niets meer genaaid heb, integendeel. Maar ik kom er niet meer aan om ze te bloggen. Als ik het via de iPad doe met de app van blogger dan worden de foto's zo lelijk. 
En dan zou ik het beter aan de pc doen, maar daar heb ik meestal geen zin in. 
Vandaar dat ik er hier (voorlopig) mee stop. Ik zal wel zien. 
Ben je toch nog nieuwsgierig naar wat er vanonder mijn naaimachine komt gerold? Dan nodig ik je heel graag uit om me te volgen via instagram. Daar heb ik wel nog de zin voor om even een foto te posten. Dat gaat allemaal zo moeiteloos. En heb je dan een vraagje kan je het ook nog altijd stellen. 
Dus ik hoop om jullie daar nog wel eens tegen te komen. 

Voor nu zeg ik tot nog eens, geniet van het leven en nog heel veel naaiplezier gewenst!
~

You probably noticed that it's been a while since my last post. I just can't find the time and spirit to blog any longer. That's why I say goodby for now. 
If you're still curious to what I'm sewing than I invite you to follow me on Instagram. Hope to meet you there. 

Enjoy life and your sewingmachine!

1 opmerking:

  1. Jammer! Jij was de inspiratie voor mij om te beginnen naaien :-) Maar het vraagt veel tijd hé, dat bloggen :-) Instagrammer ben ik nog niet, maar als ik ooit een account aanmaak word jij de eerste die ik volg!

    BeantwoordenVerwijderen