vrijdag 26 maart 2010

de buit


Ik ben daarstraks naar de stoffenbeurs in Mechelen geweest en heb me eens goed laten gaan. Amai, moet ik me nu schamen omdat ik zoveel gekocht heb?!
In ieder geval; ik ben erg blij met mijn stofjes! Het zijn allemaal stofjes voor mijn kleine meid. Met uitzondering van de groene kikkerstof, daarvan ga ik iets voor mijn kleine ventje maken. (alleen weet ik nog niet wat, iemand suggesties?) En de blauwe stof met een soortement van bloem op, die vind ik gewoon geweldig. Ik ben helemaal verliefd geworden op die stof en dat voor maar 1 euro 75 cent! Hier heb ik het plan opgevat om een rok te maken voor mezelf. Ook de zwarte met rode bloemen is voor mezelf. (voor dezelfde prijs :-) )
Als ik al eens de moed vind om voor mezelf een rok te maken. Ik ben namelijk nogal rond van bouw en weet niet of zomaar elke rok me wel zou staan. (als iemand hier een suggestie heeft voor een model, hoor ik het graag.)
Dan ga ik straks maar stof knippen, want mijn machientje is nog steeds in de maak.

1 opmerking:

  1. Mooie lapjes heb je gekocht! En als suggestie voor een rok: heb je al eens gekeken naar Romo van Farbenmix? Is echt een heel mooi model!

    Groetjes, Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen