donderdag 9 september 2010

beter laat dan nooit

Man, man, ik sta hier weeral wat achter met berichten plaatsen. En het is niet dat ik niets meer genaaid heb. We beginnen met de marketskirt, want met dit weer wordt het er alleen maar onozeler op om nu nog een zomerrokje te posten.
Een rokje dat al een aantal keer gepasseerd is in blogland. Hij heeft eerst een hele tijd liggen wachten op de zakken. Maar ik kreeg me er maar niet toe aangezet om daaraan te beginnen, dus is het eentje zonder zakken geworden.




Sorry voor de erbarmelijke foto's. Toen ik eraan dacht om een foto te nemen was het weer al niet meer om over naar huis te schrijven. Misschien neem ik wel eens nieuwe, als het nog eens een zonnig dagje is.

1 opmerking:

  1. Ik kwam toevallig, bij het surfen van de ene blog naar de andere, op jouw blog terecht. Wauuw, wat een leuke spullen heb je al gemaakt. En allemaal in kleurtjes en motiefjes die ik mooi vind. Ik heb me maar gauw volger van jouw blog gemaakt. Ik kom af en toe wel eens piepen. Ook leuk dat je een zoontje hebt, want ik merk dat er heel veel blogmama's vaak meisjes hebben en soms heb ik de indruk dat je daar meer zelfmaakdingen voor vindt op het net. :-)
    Ik ben nog maar beginneling, maar je mag wel eens komen piepen: http://flaviestikkemie.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen