zaterdag 19 januari 2013

Hoesje voor de iPod

Onder de kerstboom lag er een nieuwe iPod voor mij. Ik had al een shuffeltje, maar die is niet zo handig om snel dat bepaalde nummer op te zetten.
Mijn iPod zit standaard in mijn sporttas en gaat steeds mee naar de fitness. Sporten en muziek dat gaat bij mij hand in hand. Ik ben zo iemand die een extra tandje kan bij zetten bij het horen van een goed nummer op de moment dat ik denk aan opgeven. En dan is het handig als je je muziekbibliotheek kan zien en het juiste liedje kunt kiezen.
Ook tijdens het koken of andere huishoudelijke taken heb ik bijna altijd mijn iPod in. (Erg makkelijk om het gezeur van de kinderen uit te tunen;-) )

Mijn shuffeltje had echter wel standaard een clip, waarmee je hem gewoon aan je kledij of broek kan hangen. Mijn nieuwe heeft dit niet, dus moest ik er een zakje voor voorzien.
Ik stikte een eenvoudig hoesje en hing er een zo een sleutelhangerclipje  aan, hiermee kan ik hem handig aan mijn broek of bh-bandje vasthangen.











En dit nummer kan me er steeds doorsleuren.

Patroon: simpele rechthoek met een elastische bias om te voorkomen dat de iPod eruit valt.
Stof: vermiljoen, een overschotje van een rok, die nog niet geblogd is, maar al wel heel lang klaar is...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten