dinsdag 27 juli 2010

kraamcadeau

Een (bijna) ex-collega is onlangs de trotse papa geworden van een zoontje. Voor hem maakte ik een gepersonaliseerd slabbetje, een labeldoekje en een uilenpittenkussen.
De achtergrond van het geboortekaartje was groen met witte stippen, dat heeft mij geïnspireerd bij de stoffenkeuze.
Omdat ik het pakket met de post verstuur, heb ik bij het pittenkussen een kaartje gemaakt.

Deze keer koos ik voor een drukknoop ipv lintjes bij de slabber. Ik vond die biais rond die badstof stikken een heel gedoe en ik vond het nooit netjes genoeg. En nu ik zo'n handige tang heb, durf ik mij aan de drukknopen wagen. Ik had me zorgen gemaakt voor niets. Met zo'n tang is daar niets aan, een fluitje van een cent!

Ik hoop dat mijn collega er blij mee zal zijn.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten